duminică, 4 ianuarie 2015

Final.

Nu credeam ca o sa ajung aici,sa anunt ca aceasta este ultima postare a acestui blog.Sincer,imi este foarte greu dupa ce am pus atata suflet in acest blog,dar pur si simplu nu mai vreau sa il continui,chestia asta de "scriitor" e pur si simplu prea trista,prea singuratica,prea diferita de ceea ce sunt eu. Acum ne aflam si in 2015,iar 2014 a fost un an super,plin de bucurie si fericire,un an al deciziilor majore,un an al schimbarilor,iar ceea ce a fost de rau nu imi pasa,nu pun la suflet si nici macar nu tin minte.Dar cel mai super a fost revelionul,alaturi de cei mai buni prieteni,distrandu-ne la maxim si facand ceea ce ne place sa facem.I-am vazut pe toti dintre ei fericiti si simtindu-se bine si asta m-a facut si pe mine fericit. Ce pot sa mai zic? E super! Prieteni super,iubita super,asa ca 2015 sa fie si mai si! Am promis si anumite lucruri anumitor persoane si sper ca am luat decizia corecta si in legatura cu Canada. Voi ramane mereu "youngblood-ul"familiei acestea dar a ajuns sa imi placa extrem de mult pozitia asta. Iar cum aceasta este ultima fraza nu doar pe 2015 in acest blog si este fraza finala a blogului,il voi incheia la fel cum l-am deschis acu multi ani : "V-am pupando!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu