miercuri, 19 noiembrie 2014

1/3

Da prieteni dragi,astazi vom vorbi de prima betie din cele 3 ramase. S-a intamplat vinerea in magica vineri de 14 noiembrie,in care implineam fix 17 ani si 4 luni,dar nu asta este important.Ce-i drept a fost o betie diferita de multe altele,am trecut peste principiul meu de baza de a nu bea vodka si se pare ca a fost o prostie incredibila,dar pana la urma,ce-ar fi viata fara alegeri atat de stupide;greseli de incalcare a codului nostru de "onoare"(desi n-as vrea sa vorbesc despre acest lucru,pentru ca doar familia construita in atatia ani mi-l cunoaste si nu vreau sa schimb asta).In primul rand vreau sa mentionez ca am trecut de la placere la agonie in noaptea aia,a fost destul de ciudat cum ma distram si dintr-o data am primit un blackout mai special,sa zic asa nu stiu ce se intampla cu mine sau ce faceam dar parca timpul trecea instant trezindu-ma pe niste scari prima oara,ridicandu-ma de la pamant,iar dupa accea trezindu-ma din acel "kick"de adrenalina deoarece calcasem pe niste cioburi.Cica seara a fost destul de interesanta si asa mai departe,dar marea mea problema a fost cand am ajuns acasa,rugat sa verific un contoar de gaze,naiba sa il ia,deoarece in secunda doi m-am trezit pe jos alaturi de un scaun prabusit,dar ce pot spune,a fost amuzant. Ce as mai putea adauga este faptul ca lucrurile sunt foarte ciudate pentru mine acuma dupa aceasta betie,parca dupa betia asta m-am eliberat de trecut,de tipul care traia din povestile lui,care a trecut si prin a fi un "player" si prin a fi un "keeper",m-am eliberat de ceea ce am fost in tot acest timp si accept inceperea unui nou capitol al vietii mele si sunt foarte fericit in legatura cu asta si parca incep sa ma gandesc cu placere la plecarea mea.Desi am luat multe decizii proaste,pana la urma nu am pic de regrete si am realizat ca asta e un lucru important,sa realizezi cand trebuie sa lupti pana la ultima suflare de a indreptati acele greseli.Nu mai vreau sa fiu ce am fost,asa ca urmatoarea betie va fi in cinstea unui nou inceput si in cinstea pacii facute cu "demonii" interiori. Iar ca o ironie a acestor "schimbari" las acest pasaj gasit din simpla curiozitate: "You may imprison one of my demons,but another one will rise."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu