joi, 13 noiembrie 2014

Cica o ultima betie

Desi poate scriu doar pentru mine,asta nu schimba cu nimica lucrurile,macar asa mai dau afara din suflet.Pai in ultima perioada am avut destul timp sa ma gandesc asupra lucrurilor si am realizat ca nu mai vreau sa beau. Am baut destul de mult pana acuma,am baut alaturi de oamenii care au insemnat cel mai mult in viata mea in majoritatea timpului si pot spune ca a fost super,dar preteni buni,a fost.M-am gandit mai bine si ar cam fi cazul sa ma las,poate ca nu doar de asta ci de aceasta parte a mea. Daca ar fi sa descriu toata povestea pe scurt,e ca eu beau ca sa incep petrecerile,ca sa nu mai fie lumea "speriata"de faptul ca daca se fac de ras lumea va rade mereu de ei si asa mai departe,mai exact un 50% din timp am baut pentru altii si nu pentru mine,vreo 40% ca a meritat si vreo 10% de suparare(dar asta e doar o greseala se pare,n-ar fi trebuit sa fac asta).Mai exact vreau sa elimin partea asta a mea,de baiat bun,pentru ca pur si simplu nu isi mai are rostul. Poate ca acum e unul din momentele bune. Am zis ca anul asta atata vor mai fi : 3 evenimente la care voi bea si atata. Voi discuta despre fiecare in parte,dar dupa accea totul va lua sfarsit,pentru ca nu vreau sa ajung omul care traieste din povestile sale si nu e in stare sa iti faca altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu