duminică, 9 noiembrie 2014

Changes

Uite ca iara am revenit in acest loc unde parca imi e al dracului de simplu sa zic despre orice mi se intampla,despre orice am chef si sa ma descatusez de tot,sa fiu iarasi liber. Recunosc ca in general fac lucruri stupide,greseli retarde and so on dar de data aceasta a fost nevoie sa o fac,altfel nu se mai putea continua nimica.Se vor schimba multe,precum faptul ca momentan sunt nevoit sa accept ideea ca voi pleca in Canada,departe de familia mea adevarata(aici referindu-ma la prietenii mei deoarece nu imi sun prieteni,ci imi sunt adevarata familie) si de anumite persoane pe care n-as vrea sa nu le mai pot vedea.Tot odata ar trebui sa accept ideea ca nu ma voi mai intoarce,nu de alta dar pentru cateva zile inapoi as sparge o caruta de bani. Alte lucruri nasoale care mi s.au mai intamplat?Pai am probleme destul de mari in familie,certuri dar si probleme de sanatate ar unora ccarora le datorez viata mea si daca as putea le-as da-o fara sa ma gandesc a 2-a oara. Sentimental?Prost,trebuie sa recunosc,dar pentru moment pot doar sa le urez altora sa fie fericiti. In rest ce as putea sa ma zic...cam totul parca se duce dracului de vreo ceva timp incoace...dar imi pare rau si de ceea ce am facut eu,probabil agravandu-mi situatia sentimentala?(pentru ca nu era indeajuns cate aveam pe cap) Absolut deloc.Nu zic asta din mandrie,nu zic asta fara vreun motiv intemeiat,iar acela e ca mereu mi-am dorit sa nu ii incurc si pe altii cu problemele mele,dar asta pentru ca sunt un prost. Hmm,probabil nu o sa mai scriu asa mult pe blog,poate maxim 2-3 postari pana plec,dar trebuie sa recunosc ca e al dracului de bine sa pui lucrurile astea asa random,sa te eliberezi,te simti altfel. Si ca sa inchei cu un clasic cu care am si inceput blogul,"V-am pupandos!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu